WELKOM

zaterdag 13 augustus 2011

kaarten met de Silhouette gemaakt

Op de yahoo http://groups.yahoo.com/group/CR_Sil_KNK/ is Gerti heel erg actief met het maken van video's hoe effectief met het nieuwe studio programma om te gaan. Van de week een aantal van haar lesjes gevolgd en helemaal weer verkocht. Ben nu heel erg aan het spelen met de Silhouette en het studio programma. Hiermee een aantal kaarten gemaakt voor o.a. een collega van EJ die 50 is geworden en ook nog een nieuw huis heeft gekregen.


Verder nog wat andere kaarten gemaakt - o.a een geld kaart - maar die staan op het cards deel van mijn blog.

1 opmerking:

  1. Hoi Hoi,
    Ik kwam jou net tegen op de blog van Marianne Design en oh oh ik ben zo nieuwsgierig dat ik maar eens kom kijken, je hebt een geweldig mooie blog,met goede inspiratie voor mij waar ik altijd iets mee kan doen.
    Ik ben dan ook volger geworden en zou het leuk vinden als je een tegen bezoekje wilt brengen en misschien volger bij mij wilt worden.
    Groetjes van Anja / Scrappingann

    BeantwoordenVerwijderen