WELKOM

zaterdag 6 augustus 2011

subway art

Ik probeer elke keer voor het werken met vinyl iets anders te verzinnen en onlangs kwam ik in aanraking met subway art. Dit vond ik zo leuk dat ik o.a. voor de kamer van Rick iets heb ontworpen, met als thema voetbal natuurlijk,in de stijl van subway art. Ik had maar een randje van 20cm hoog, maar kon gelukkig wel de breedte gebruiken). Met de Silhouette ontworpen en daarna uitgesneden uit vinyl. Het geel bleef alleen niet helemaal meer goed plakken, dus later vervangen door een andere kleur.


Verder ook nog voor een collega, die voor een tijdje naar de US gaat, een canvas met subway art gemaakt met prioriteiten (we hebben net een prioritity management cursus gedaan - en dit leek me een leuke opfrisser).Ook ontworpen met de Silhouette en uitgesneden uit vinyl, maar sommige kleuren bleven helaas niet heel goed op het canvas plakken. Volgende keer denk ik dat ik het ga uitsnijden met de Silhouette en dan met verf ga doen, want een vervolg komt er zeker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten